piątek, 25 października 2013

Salmix catering dietetyczny - wrażenia po 2 tygodniach diety

Cześć,
jak myślicie, czy jadłam pyszne, świeże posiłki, które wyglądały bajecznie a smakowały jeszcze lepiej?
Swieże, owszem tak.
Pyszne, hmm nie w moim guście smakowym.
Wygląd, nie zachwycał.
Smak, dobrze doprawione, ale soli zdecydowanie za dużo.
Wyniki: - 2 kg :)

Tak jak obiecałam zamieszczam kilka fotek cateringu  dietetycznego Salmix. Przypominam, że catering dietetyczny wykupiłam na 15 dni za 409 zł na grouponie. Po 14 dniach jestem 2 kg mniejsza. I to jest duży plus i sukces.Co do samych posiłków, nie można narzekać, wieczorami jestem trochę głodna, no ale da się wytrzymać. Śniadania: smaczne, zdrowe i jest to jedyny posiłek z chlebem, 1,5 kromki chleba razowego.
Przykładowe śniadania składają się z: pasztetu z soczewicy, szynki, pasty z tuńczyka, jajek, jogurtów, warzyw. Drugie śniadanie, jest znacznie mniejsze i czasami trudno dotrwać do obiadu, tu mamy: sery, twarożek, buraki, koktail owocowy, dania te są mikroskopijne w porównaniu ze śniadaniem i obiadem. Wyczekanym obiadem naprawdę można się najeść. Przykładowe menu z tego tygodnia to: indyk z kaszą i warzywami, pulpety z ryżem + warzywa, ryba po grecku + ryż i surówka, pierś z kurczaka + ryż surówka. Podwieczorki są skromne, 1 jabłko, 1 banan, 5 śliwek, galaretka z owocami, mix sałat. Na kolację  zazwyczaj są warzywa z patelni, zapiekanki, sałatki, leczo, bigos.









Podsumowanie:
Mam ochotę dalej ciągnąć dietę 1500 kcal, jednak już wiem, że w 100% nie będzie to salmix. Jak dla mnie niektóre potrawy są przesolone, zawierają zbyt dużo niezbyt smacznych sosów, a smażone kotlety i ryba nie sprzyjają moim zdaniem zdrowemu odżywianiu. Nie rozumiem podawania smażonych potraw na diecie. Zamiast jednego smażonego kotleta, wolę zjeść dwa z pary, zamiast sosu, wolę więcej warzyw. No i ta sól, jak wiadomo na diecie nie jest wskazana. Obsługa w dalszym ciągu jest miła i pomocna. Kierowca jest zawsze na czas, a nawet przed. Salmix zaliczył w ciągu tych kilkunastu dni dwie wpadki, raz kierowca przyjechał znacznie po czasie i raz zapomnieli zapakować deseru. Po chwili otrzymałam poradę, co powinnam zjeść, a na następny dzień dostałam zapomniany deser i dodatkowe drugie śniadanie.
Jeśli macie jakieś pytania, chętnie odpowiem.
Pozdrawiam,
Kasia

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście trochę czasu zbierałam się do tego, aby spróbować diety pudełkowej. W końcu wybór padł na catering dietetyczny https://www.lightbox.pl/warszawa i po pewnym okresie stosowania mogę wysnuć wrażenia. Przede wszystkim jedzenie jest zawsze świeże i co mi najbardziej się podoba to, że oczywiście widze różnicę w mojej wadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już trochę dłużej aniżeli 2 tygodnie stosuję taką dietę i jestem bardzo zadowolona z efektów. Dla mnie również bardzo ważne jest to, że nie muszę stać w kuchni i gotować gdyż na to nie mam czasu. To, że zdrowe jedzenie zapewnia mi catering dietetyczny łódź to jest dla mnie na ten moment najlepsza opcja. Nie dość, ze sama dieta pudełkowa jest dobrym rozwiązaniem to jeszcze dodatkowo jest pysznie przyrządzana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zdania, że jeśli chcemy zdrowo żyć i faktycznie gubić kilogramy to jak najbardziej taka dieta może nam w tym pomóc. Zresztą jak opisano w http://www.fabrykafigury.pl/jak-nie-przytyc-majac-siedzacy-tryb-pracy/ to jest możliwe nie tyć kiedy w większości dnia siedzimy.

    OdpowiedzUsuń