środa, 16 października 2013

Salmix catering dietetyczny 1500 kcal

Recenzja Cateringu Dietetycznego SALMIX

Salmix ma taką oto ofertę:
1. Chcesz być szczupła/y- zjedz 1000 kcal
2. Chcesz być aktywna/y- zjedz 1500 kcal
3. Chcesz intensywnie ćwiczyć- zjedz 2000 kcal
Ja wybrałam 1500 kcal.

Oferują także dania w wariancie wegetariańskim. Menu składa się z odpowiednio zbilansowanych posiłków, które dostarczają bezpośrednio do klienta. Na terenie Warszawy - dostawa gratis.

Salmix zrobił na mnie bardo dobre wrażenie. W mig odpisują na emaile, nie robią z niczym problemów, ja np.: wzięłam sobie dodatkową zupę z diety 2000 kcal (w 1500 nie ma zupy). Pan który przywozi posiłki jest zawsze na czas.
Codziennie dostaję torbę z 5cioma posiłkami. Potrawy są smaczne, ale nie można się nimi najeść do syta. Wszystko jest ładnie podane, dobrze zapakowane i świeże.
Niebawem zamieszczę przykładowe fotki diety 1500 kcal.
Dietę kupiłam z groupona.
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz