piątek, 18 października 2013

Chudnij w oczach

Cześć dziewczyny! Ostatni post Kasi zainspirował mnie do tego, żeby podzielić się z Wami moimi dietetycznymi przygodami. Swego czasu znalazłam dietę, która dla mnie okazała się dietą cud. Jest to jedna z najprostszych możliwych diet, która nie wymaga od nas dużych nakładów finansowych czy dodatkowego pichcenia. Sekret diety tkwi w tym, że jemy bardzo małe posiłki, ale często, tzn. co około 2h. To oznacza, że w ciągu dnia możemy zjeść około 7 posiłków. A wieczorem rozkoszować się miłą niespodzianką w postaci czerwonego wina, które w tej diecie jest wskazane (jako ostatni „posiłek dnia”);) Co możemy jeść? Tak naprawdę wszystko, oprócz słodyczy. Warto unikać również pieczywa (szczególnie białego), ziemniaków czy makaronu. Najważniejsze jest, aby posiłki były małe objętościowo i niskokaloryczne. Wskazane jest jedzenie sporej ilości jajek. Ja będąc na tej diecie jadłam dużo nabiału, owoców, warzyw. Dodatkowo piłam dużo wody, zielonej herbaty i …wina;)
Schudłam około 7kg i co najważniejsze nie było efektu jojo! Oczywiście warto do diety dodać ćwiczenia, wtedy efekt będzie jeszcze lepszyJ
Poniżej przedstawiam mój przykładowy jadłospis:
08:00 jajecznica + kromka pieczywa chrupkiego Wasa + kawa
10:00 serek wiejski / twarożek (najlepiej z wkrojonymi warzywami)
12:00 soczek marchewkowy
14:00 sałatka np. grecka
16:00 jogurt naturalny z mesli
18:00 banan
20:00 kieliszek wina

Pozdrawiam,

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz